Jäsenkirje 2/2011

Jäsenkirje 2/2011

Turku 2.9.2011

Hyvä Kollega!

Syksy tulee ja Operatiiviset päivätkin jo siintävät tulevaisuudessa. Operatiiviset päiväthän pidetään tuttuun tapaan Messukeskuksessa ja ajankohta on 23. – 25.11.2011. Jälleen halvemmalla (100€) pääsee osallistumaan kun muistaa maksaa osallistumismaksunsa 21.10 mennessä (www.kirurgiyhdistys.fi).

Lastenkirurgian oma sessio pidetään torstaina 24.11.2011. Aamu lähtee tuolloin jälleen käyntiin Suomen Lastenkirurgiyhdistys Sulamaa-seura ry:n syyskokouksella.

Tieteellisen ohjelman aiheena on ”Sikiöaikainen diagnostiikka ja hoito”.Ulkomainen luennoitsija tulee Philadelphiasta ja puhuu aiheesta ” Sikiökirurgia tänään”/ Alan W Flake. Vapaita esitelmiä kaivataan ja mikäli ääneen haluaa, tulee esitelmän abstrakti toimittaa sihteeri Elamolle (elamo_h@hotmail.com) lokakuun 23 pvä mennessä. Mikäli esityksensä haluaa seuran ”siniseen kirjaan” tulee abstrakti toimittaa sihteerille 15.9 mennessä muodossa, joka käy ilmi kirurgiyhdistyksen sivuilta (yllä). Parhaat vapaat esitelmät jälleen palkitaan.

Mukavaa syksyn jatkoa toivottaen:

Heidi Elamo
sihteeri