Jäsenkirje 2/2013

Jäsenkirje 2/2013

11.3.2013

Hyvä Suomen Lastenkirurgiyhdistys Sulamaa-seuran jäsen!
Juhlakokous lähestyy, tässä vielä liitteenä kokouksen ohjelma ja ohjeet ilmoittautumisesta. Ohessa myös on vuosikokouksen esityslista liitteenä.

Ohjelmassa on mukana vapaat esitelmät, halukkaita esiintyjiä pyydetään ilmoittautumaan 3.4. mennessä (annaleena.anttila@pshp.fi). Esitelmän voi pitää suomeksi tai englanniksi, mutta suosittelemme kuitenkin esitelmien kuvien tekstitystä englanniksi. Tänä vuonna parhaat esitelmät palkitaan nyt keväällä, koska marraskuussa ei ole Operatiivisia päiviä. Toivottavasti saamme kuulla jälleen useita mielenkiintoisia esitelmiä!

Kevätkokouksen yhteydessä jaetaan jälleen koulutusapurahat seuran jäsenille hakemusten perusteella pääsääntöisesti seuraavassa järjestyksessä:

a) erikoistuvien lastenkirurgien ulkomaiseen koulutukseen
b) erikoistuvien lastenkirurgien osallistumiseen kansainvälisiin kokouksiin
c) valmiiden lastenkirurgien osallistumiseen kansainvälisiin koulutuksiin
d) valmiiden lastenkirurgien osallistumiseen kansainvälisiin kokouksiin
e) tutkimustyön tukemiseen

Apurahaa saaneen tulee toimittaa kuitit ja matkakertomus seuran sihteerille 1kk:n kuluessa koulutuksesta tai kokouksesta. Apurahaa saaneen tulee varautua pyydettäessä pitämään esitelmä koulutuksen tai kokouksen annista syys- tai kevätkokouksessa. Apuraha-anomukset tulee toimittaa seuran sihteerille viimeistään 3.4. (annaleena.anttila@pshp.fi).

Tervetuloa Tampereelle!

Annaleena Anttila