Jäsenkirje 3/2014

9.9.2014

Hyvä Kollega!

Syksy saapuessa lähestyvät Operatiiviset päivät 26.–28.11.2014 Messukeskuksessa. Ilmoittautumisohjeet ja ohjelma löytyvät kirurgiyhdistyksen sivuilla (www.kirurgiyhdistys.fi).

Sulamaa-seuran ohjelma on torstaina 27.11.2014. Aamun aloitamme Sulamaa-seuran syyskokouksella. Tämän jälkeen on järjestyksessään toinen “Finnish Association of Pediatric Surgeons honorary lecture”. Professori Michael Höllwarth Itävallasta saapuu puhumaan aiheesta "Prevention of pediatric injuries".  Ennen lounasta kuultavia vapaita esitelmiä varten abstraktit tulisi toimittaa sihteerille 15.9. mennessä (annaleena.anttila@pshp.fi). Abstraktit tulisi tehdä Kirurgiyhdistyksen sivuilla olevien ohjeiden mukaisesti, jotta ne voidaan julkaista Kirurgiyhdistyksen ”sinisessä kirjassa”. Esitelmän voi pitää suomeksi tai englanniksi.  Toivottavaa olisi, että "slidet" olisivat englanniksi. Parhaat esitelmät palkitaan perinteiseen tapaan. Toivottavasti saamme kuulla paljon vapaita esitelmiä!

Iltapäivällä tieteellinen ohjelma jatkuu yhteissymposiumina Suomen Lastenortopedisen Yhdistyksen kanssa lasten monivammoista.

Hyvää syksyä!

sihteeri