Jäsenkirje 4/2014

26.10.2014

Hyvä Sulamaa-seuran jäsen!

Sulamaa-seuran syyskokous järjestetään aikaisempien vuosien tapaan Operatiivisten päivien yhteydessä. Kokous pidetään 27.11.2014 klo 9.00 Messukeskuksen Ballroomissa. Esityslista on tämän jäsenkirjeen liitteenä.

Syyskokousta seuraa tieteellinen ohjelma. Aamupäivällä on ”Finnish Association of Pediatric Surgeons honorary lecture”. Professori Michael Höllwarth Grazista puhuu lasten vammoista. Tämän jälkeen on vuorossa vapaat esitelmät, joista jälleen kerran parhaat palkitaan. Vapaiden esitelmien osuudessa on vielä tilaa muutamalle esitykselle. Ilmoitathan halukkuudesta pitää vapaa esitelmä mahdollisimman pian (annaleena.anttila@pshp.fi). Valitettavasti abstrakti ei enää ehdi Suomen kirurgiyhdistyksen ”Siniseen kirjaan”.

Iltapäivällä pidämme yhteissymposiumin Suomen Lastenortopedisen Yhdistyksen kanssa. Aiheena on lapsen monivamma. Ohjelma on ohessa liitteenä. Tämä löytyy myös "Sinisestä kirjasta" (www.kirurgiyhdistys.fi) sekä Sulamaa-seuran kotisivuilta (www.lastenkirugiyhdistys.fi).

Perinteiseen tapaan olemme suunnitelleet lastenkirurgien kesken yhteistä illallista (omakustanteinen). Tällä kertaa kokoonnumme ravintola Raguun (Ludviginkatu 3-5) torstaina 27.11.2014 klo 19. Sitovat ilmoittautumiset lähetetään erityisruokavalioineen Mia Näpänkankaalle 12.11.2014 mennessä (mia.napankangas@ksshp.fi). Ruokalista on ohessa liitteenä.

Tervetuloa syyskokoukseen!

s-posti: annaleena.anttila@pshp.fi