Jäsenkirje 1/2015

20.3.2015

Tampere 15.3.2015

Hyvä Sulamaa-seuran jäsen!

Kevät tekee tuloaan, ja kevätkokous Kuopiossa lähestyy. Kevätkokouksen 7.-8.5.15 tieteellinen ohjelma on ohessa. Vuosikokouksen esityslista lähetetään lähempänä kokousta.

Ilmoittauduthan kevätkokoukseen 18.4.15 mennessä sähköpostitse jenni.jalkanen@kuh.fi ja maksamalla osallistumismaksun 120 € tilille Nordea FI16 1146 3001 1392 83. Ilmoitathan samalla mahdollisista ruoka-aineallergioista.

Kevätkokouksen ohjelmassa on perinteisesti mukana myös vapaat esitelmät. Halukkaita esiintyjiä pyydetään ilmoittautumaan 24.4.15 mennessä seuran sihteerille (annaleena.anttila@fimnet.fi, viestiin mainittuna esitelmän nimi ja esittäjä). Esitelmät pidetään suomeksi. Toivottavasti kuulemme jälleen useita mielenkiintoisia esitelmiä!

Huonevarauksen voi tehdä Hotel Atlas Kuopioon 25.3.15 mennessä. Yhden hengen huoneen hinta on 96 € ja kahden hengen huoneen hinta 111 € (p. 020 789 6232, tunnus Sulamaa seura). Lisäksi huoneita on varattuna Best Western Hotelli Savoniassa, jossa yhden hengen huone maksaa 88 € ja kahden hengen huone 109 €. Tämä varaus on voimassa 1.4. asti. (p. 017 2555100, tunnus Sulamaa seura)

Vuosikokouksen yhteydessä jaetaan koulutusapurahat seuran jäsenille hakemusten perusteella pääsääntöisesti seuraavassa järjestyksessä:

1) lastenkirurgiaan erikoistuvien ulkomaiseen koulutukseen
2) lastenkirurgiaan erikoistuvien osallistumiseen kansainvälisiin kokouksiin
3) lastenkirurgien osallistumiseen kansainvälisiin koulutuksiin
4) lastenkirurgien osallistumiseen kansainvälisiin kokouksiin
5) tutkimustyön tukemiseen

Apurahaa saaneen tulee toimittaa kuitit ja matkakertomus seuran sihteerille kuukauden kuluessa koulutuksesta tai kokouksesta. Apurahaa saaneen tulee myös varautua pyydettäessä pitämään esitelmä koulutuksen tai kokouksen annista seuran kokouksessa. Apuraha-anomukset tulee toimittaa seuran sihteerille viimeistään 24.4.2015 (annaleena.anttila@fimnet.fi). Anomuksessa tulisi mainita matkan kohde, ajankohta ja tieto mahdollisesta omasta esityksestä.

Tavataan Kuopiossa!