Jäsenkirje 3/2016

10.11.2016

Hyvä Sulamaa-seuran jäsen!

Sulamaa-seuran syyskokous järjestetään aikaisempien vuosien tapaan Operatiivisten päivien yhteydessä. Kokous pidetään 17.11.2016 klo 8.00 Messukeskuksen salissa 207. Esityslista on tämän jäsenkirjeen liitteenä.

Ennakkoilmoittautuminen Operatiivisille päivillä päättyy 30.10, tarkemmat ilmoittautumisohjeet ja ohjelma löytyvät kirurgiyhdistyksen sivuilla (www.kirurgiyhdistys.fi).

Tämän vuoden syyskokouksen aihe käsittelee hengitysteiden ongelmia lastenkirurgiassa. Iltapäivällä ohjelmassa on järjestyksessään neljäs ”Finnish Association of Pediatric Surgeons honora lecture”. Luennon pitää Liverpoolin Alder Hey lastensairaalan medical director Rick Turnock aiheenaan ”Lean and operative theatre management”. Kunnialuennon jälkeen kuulemme kirurgian keskittämisen tämän hetken tilanteesta ja päivän päätämme vapaisiin esitelmiin.

Vapaisiin esitelmiin mahtuu vielä muutama esitys. Abstraktin tai esitelmän otsikon ja pitäjän nimen voi lähettää sähköpostitse seuran sihteerille (maijajaaskela@gmail.com). Parhaat esitelmät palkitaan perinteiseen tapaan.

Torstai-iltana illastamme jälleen lastenkirurgien kesken omakustanteisesti. Tällä kertaa kokoonnumme ravintola Reginaan, Ullanlinnanmäellä klo 19.Menuvaihtoehdot liitteenä. Sitovat ilmoittautumiset lähetetään erityisruokavalioineen Janne Suomiselle (janne.suominen@hus.fi) 10.11.2016 mennessä.

Tervetuloa syyskokoukseen!

Maija Jääskelä