Jäsenkirje 1/2017

13.4.2017

Hyvä Sulamaa-seuran jäsen

Yhdistyksen kevätkokous pidetään Hämeenlinnan Aulangolla 11-12.5.2017. Ohessa liitetiedostona vuosikokouksen esityslista sekä tieteellisen koulutuksen ohjelma.Torstai-iltapäivän ohjelmassa on tapausselostuksia, joiden osalta jäseniltä toivotaan aktiivisuutta. Esityksen aiheen voi ilmoittaa sihteerille sähköpostitse maija.jaaskela@ppshp.fi

Ilmoittautumiset 30.4.2017 mennessä sähköpostitse osoitteeseen hanna.roihuvuo-leskinen@khshp.fi  ja lopullinen varmistus maksamalla osallistumismaksu 150€ lastenkirurgiyhdistyksen tilille : FI16 1146 3001 1392 83. Hotelli Rantasipi Aulanko on varannut seuran kokousta varten majoituskiintiön, jonka hinnat voimassa 13.4.2017 asti. Hotellin varausohjeet löydät liitetiedostona.

Kevätkokouksen yhteydessä jaetaan järjestyksessään ensimmäinen Keskussairaalakouluttaja palkinto. Jäsenistö voi ehdottaa muistettavaa kouluttajaa, ehdotukset sähköpostitse sihteerille 30.4.2017 mennessä. (maija.jaaskela@ppshp.fi)

Vuosikokouksen yhteydessä jaetaan koulutusapurahat seuran jäsenille hakemusten perusteella pääsääntöisesti seuraavassa järjestyksessä:

1) lastenkirurgiaan erikoistuvien ulkomaiseen koulutukseen
2) lastenkirurgiaan erikoistuvien osallistumiseen kansainvälisiin kokouksiin
3) lastenkirurgien osallistumiseen kansainvälisiin koulutuksiin
4) lastenkirurgien osallistumiseen kansainvälisiin kokouksiin
5) tutkimustyön tukemiseen

Apurahaa saaneen tulee toimittaa kuitit ja matkakertomus seuran sihteerille kuukauden kuluessa koulutuksesta tai kokouksesta. Apurahaa saaneen tulee myös varautua pyydettäessä pitämään esitelmä koulutuksen tai kokouksen annista seuran kokouksessa. Apuraha-anomukset tulee toimittaa seuran sihteerille viimeistään 30.4.2017 (maija.jaaskela@ppshp.fi). Anomuksessa tulisi mainita matkan kohde, ajankohta ja tieto mahdollisesta omasta esityksestä.

Jäsenhakemuksen voi laittaa 30.4.2017 mennessä seuran sihteerille.

Terveisin

Maija Jääskelä