Jäsenkirje 1/2013

29.5.2013

Jäsenkirje 1/2013

Hyvä Sulamaa-seuralainen!

Tervetuloa yhdistyksemme 40-vuotisjuhlakokoukseen Tampereelle 11. – 12.4 2013! Kokouksen tieteellinen ohjelma koostuu neonataalikirurgiasta ja lastenortopediasta. Vieraaksemme saapuu Juan Tovar Madridista. Kokous järjestetään Museokeskus Vapriikissa. Ohessa on liitteenä ohjelma. Seuran vuosikokous pidetään perjantaiaamuna 12.4. Kokouksen esityslista lähetetään lähempänä kokousta. Myöhemmin tulevat myös ohjeet matka-apurahojen hakemisesta ja vapaista esitelmistä. Tänä vuonna palkitaan vapaat esitelmät keväällä, koska ISW:n takia ei ole Operatiivisia päiviä.

Ilmoittauduthan kevätkokoukseen 22.3.2013 mennessä sähköpostitse annaleena.anttila@pshp.fi ja maksamalla osallistumismaksu 120€ tilille Nordea FI16 1146 3001 1392 83 .

Huonevarauksen voi tehdä Sokos Hotel Tammeriin 14.3.2013 mennessä (118 €/1hh, 138 €/2hh, p. 020 1234 632, tammer.tampere@sokoshotels.fi, tunnus Sulamaa seura). Hotelli Pinjaa voi myös suositella – se on vain kortteli päässä juhlapaikasta ja myös lähellä Vapriikkia. Pinjassa huonevarauksemme on voimassa 11.3. asti (92,00 €/1hh, 118,00€/2hh, p. 03- 2415 111, pinja.cumulus@restel.fi, tunnus Sulamaa-seura). Muita hotelleja lyhyen kävelymatkan päässä ovat mm. Cumulus Koskikatu, Sokos Hotel Ilves ja Omenahotelli. Iltajuhla pidetään Hotelli Tammerissa.

Helsingissä järjestetään International Surgical Week 25.–29.8.2013. Seuran järjestämä koulutuksellinen ohjelma ISW:ssä on 28.8. ja vuosikokous on alustavasti suunniteltu pidettäväksi ennen varsinaisen ohjelman alkua. Viikon erinomainen ohjelma ja ilmoittautumisohjeet löytyvät osoitteesta http://www.isw2013.com/pinformation.html.

ISW:n takia tänä vuonna Operatiivisia päiviä ei järjestetä, mutta viimeisessä Sulamaa-seuran syyskokouksessa keskusteltiin, että Operatiivisten päivien paikalla marraskuussa järjestettäisiin Tukholmaan sairaalavierailu laivamatkana. Asia jäi avoimeksi ja päätettiin tehdä asiasta jäsenkysely. Koska tälle vuodelle on melko runsaasti tarjolla laadukasta kotimaista lastenkirurgista koulutusta, voi osanotto laivamatkaan olla vähäistä. Mahdollista on myös järjestää kevätkokous laivamatkana. Tämä voisi olla jo keväällä 2014, jolloin Turku on kokouksen järjestelyvuorossa. Turkulaiset ovat ystävällisesti luvanneet kokouksen tarvittaessa järjestää myös laivamatkana. Mikä on sinun mielipiteesi?

Valitse alla olevista mieluisin vaihtoehto ja vastaa 14.2. mennessä sähköpostitse (annaleena.anttila@pshp.fi).

A) Olen kiinnostunut osallistumaan laivamatkalle marraskuussa 2013.

B) Olen kiinnostunut osallistumaan laivamatkalle keväällä 2014.

C) En ole kiinnostunut lähtemään laivamatkalle.

D) Haluan että:

Ystävällisin terveisin ja vastauksia odotellen!

Liite: Ohjelma kevätkokouksesta