Jäsenkirje 4/2012

28.5.2013

Jäsenkirje 4/2012

Hyvä Sulamaa-seuran jäsen!

Tervetuloa Sulamaa-seuran syyskokoukseen! Seuran yleiskokous järjestetään aikaisempien vuosien tapaan Operatiivisten päivien yhteydessä. Kokous on 22.11.2012 klo 9.00 Messukeskuksen Ballroomissa. Kokouksen esityslista on tämän jäsenkirjeen liitteenä.

Syyskokouksen jälkeen jatketaan tieteellisellä ohjelmalla. Aamupäivällä kuulemme professori Ben Uren luennon "Minimally invasive pediatric surgery" sekä vapaat esitelmät. Parhaat vapaat esitelmät jälleen palkitaan. Iltapäivällä on yhteissymposium Suomen neurokirurgiyhdistyksen kanssa, jonka aiheena on "Lasten lievät aivovammat – väheksytty kansanterveysongelma?". Ohjelma on liitteenä. Se julkaistaan myös Suomen kirurgiyhdistyksen "Sinisessä kirjassa" sekä Sulamaa-seuran kotisivuilla. Ohjelma >>

Lisäksi olemme suunnitelleet jälleen lastenkirurgien kesken yhteistä illallista omalla kustannuksella. Paikkana on ravintola Farang (Ainonkatu 3) torstaina 22.11.2012 klo 20. Ravintola edellyttää pöytäseurueelta yhtenäistä tilausta. Sitovat ilmoittautumiset erityisruokavalioineen Mia Näpänkankaalle 8.11. mennessä (mia.napankangas@ksshp.fi, p 040 5366104). Menu on liitteenä.

Ensi kesänä Helsingissä järjestettävän Kirurgian maailmankokouksen abstraktisivut ovat avautuneet. Abstrakteja voi lähettää www.isw13.org ohjeiden mukaan. Dead line on 7.1.2013.

Tervetuloa Operatiivisille päiville!

Annaleena Anttila