Jäsenkirje 1/2006

Jäsenkirje 1/2006

Sulamaa-seuran jäsenkirje 3.2.2006/MR, sihteeri (mikko.reunanen@tyks.fi)

Hyvää talvipäivää itse kullekin. Jokavuotinen info toivottavasti jälleen kiinnostaa.
Vuosikokous on taas tulossa. Paikka on Hämeenlinna ja päivät ovat torstai 6.4. ja perjantai 7.4.. Ohjelmaliite informaatioineen (ohjelma ja kutsu) ohessa.

Vapaita esitelmiä kannattaa lähettää, vaikka aikataulu on tiukka (ja vaikka vapaita esitelmiä pyritään keskittämään Operatiivisten Päivien yhteyteen, jolloin jaetaan myös vapaiden esitelmien palkinnot). Sen sijaan apurahat, jotka jaetaan rahastoinnin korkotuloista, tulevat taas hakuun (vapaamuotoiset ja perustellut hakemukset sihteerille sähköpostilla 24.3.06 mennessä). Apurahojen jakoperusteet tärkeysjärjestyksessä:

1. erikoistuvien lastenkirurgien ulkomaiseen koulutukseen
  2. erikoistuvien lastenkirurgien osallistumiseen kansainväliseen kokoukseen
  3. jo erikoistuneiden lastenkirurgien ulkomaiseen koulutukseen
  4. jo erikoistuneiden lastenkirurgien osallistumiseen kansainväliseen kokoukseen

Apurahoja jaettavissa korkotulojen mukaan n. 2 800 euroa. Mikäli apurahan hakijoita on useita, jakoperusteiden mukaan tärkeysjärjestys määrää ensisijaisuuden. Periaatteena on ollut, että yhdelle myönnettävä apuraha on maksimissaan 1 000 euroa.