Jäsenkirje 2/2007

Jäsenkirje 28.9.2007

Hyvä Kollega!

Syksy on saapunut ja on aika tiedottaa Suomen Lastenkirurgiyhdistys Sulamaa-seuran asioista.

Kevätkokouksessa seuran kunniapuheenjohtajaksi valittiin Björn Thomasson. Uudeksi puheenjohtajaksi valittiin Päivi Salminen (Paivi.Salminen@hus.fi), varapuheenjohtajaksi Päivi Vaara (paivi.vaara@hus.fi) ja sihteerin tehtävää hoitaa Elina Laitakari (elina.laitakari@hus.fi) Jakob Stenmanin ollessa Australiassa Melbournessa. Muut johtokunnan jäsenet ovat Jukka Heikkilä, Eija Mäkelä ja Susanna Nuutinen.

Operatiivisten päivien (21.-23.11.2007) ohjelmaa on valmisteltu yhdessä Lastenortopediyhdistyksen kanssa. Torstaina 22.11.2007 klo 9 on Sulamaa-seuran syyskokous, jonka jälkeen alkaa yhteisohjelma. Alustava ohjelma on ohessa liitetiedostona. Vapaiden esitelmien (ei tarvitse olla murtuma-aihe) osioon mahtuu vielä mukaan ja pyydänkin halukkaita toimittamaan minulle tai Päivi Salmiselle esityksiensä otsikot 15.10.2007 mennessä. Mahdollisesti saamme myös ulkomaisen luennoitsijan Torontosta, tri Tero Laine hoitaa asiaa.

SLOY:n puheenjohtaja kaipaa vielä lisää vastauksia SLOY:n sivuilta löytyvään suprakondylaarimurtumien hoitoa koskevaan kyselyyn, joka löytyy seuran internet-sivujen yhteydestä osoitteesta www.sloy.fi. Vastaaminen vie vain hetken aikaasi ja vastaukset ohjautuvat yhdellä klikkauksella säh-köisesti eteenpäin. Kaikkien suprakondylaarimurtumia hoitavien toivotaan vastaavan kyselyyn.

Operatiivisten päivien yhteyteen torstaille 22.11.2007 on suunniteltu yhteistä illanviettoa hyvän ruoan merkeissä omakustanneperiaatteella (siis ei sponsoria). Ravintola Raflaan (Uudenmaankatu 9, Helsinki) on tehty varaus alustavasti 20 ruokailijalle klo 19 alkaen. Raflan ruoan kerrotaan olevan sekoitus modernia eurooppalaista gastronomiaa ja ranskalaisskandinaavista husmanskostia. Menu-vaihtoehdoista ilmoittelen myöhemmin. Mikäli haluat osallistua illanviettoon pyydän sitovaa ilmoittautumista ke 31.10.2007 mennessä mielellään sähköpostitse pöytävarauksen varmentamiseksi.

Toivon, että tämä viesti saavuttaa mahdollisimman monen näin sähköisesti toimitettuna. Mikko Reunaselta perityn osoitelistan mukaan s-postilistasta puuttuville toimitetaan kirje postitse. Ilmoittakaa mahdollisista sähköpostiosoitteen tai yhteystietojen muutoksista minulle.

Hyvää syksyn jatkoa,

toivottelee seuran sihteeri Elina Laitakari

(elina.laitakari@hus.fi, työpuh 050 4271011, oma 040 5722876)