Jäsenkirje 1/2009

Jäsenkirje 1/2009

Hyvä Kollega,

Suomen lastenkirurgiyhdistys Sulamaa-seura ry:n kevätkokous järjestetään Kotkassa 23.-24.4.2009. Kokous pidetään Kotkan Klubilla (Kirkkokatu 2, 48100 Kotka puh 010 832 3500). Kokouksen ohjelma on liitteenä.

Suomen lastenkirurgiyhdistys Sulamaa-seura ry:n vuosikokous pidetään Kotkan Klubilla (Kirkkokatu 4, 48100 Kotka) 24.4.2009 klo 8.15-9.00. Kokouksessa käydään läpi sääntömääräiset asiat.

Osallistumismaksu on kahden päivän osalta 130€ ja yhden päivän osalta 65€.  Avecin illallismaksu on 50€.

Torstaina 23.4.2009 kokousohjelman jälkeen meillä on mahdollisuus tutustua Merikeskus Vellamoon (Tornatorintie 99, 48100 Kotka, puh. 040 350 0497, www.merikeskusvellamo.fi), jonka jälkeen nautimme illallisen Merikeskus Vellamon ravintola Laakongissa.

Kokoukseen tulisi ilmoittautua 31.3.2009 mennessä, jotta saamme käytännön järjestelyt hoidettua. Ilmoittautumiset Heikki Riikoselle mieluiten sähköpostitse
(Heikki.Riikonen(at)kymshp.fi) tai puhelimitse virka-aikana 044-2231464 ja sen ulkopuolella 050-5338406. Ilmoittautumisesta tulee käydä ilmi osallistuuko kokoukseen molempien päivien osalta vai ainoastaan jompana kumpana päivänä sekä osallistuuko illalliselle ja Vellamon tutustumiskierrokselle. Samalla pyydetään myös tieto mahdollisesta erityisruokavalion tarpeesta ja avecin osallistumisesta.

Osallistumismaksu ja avecin illallismaksu maksetaan Heikki Riikosen nimellä avatulle tilille Nordea 106935-315627 17.4.2009 mennessä.
Majoitus tulee varata itse, suositeltavia vaihtoehtoja kävelymatkan päässä kokouspaikasta ovat Sokos Hotel Seurahuone (Keskuskatu 21, puh. 020 123 4666, www.sokoshotels.fi) sekä Hotelli Merikotka (Satamakatu 9, puh. (05) 215 222, www.hotellimerikotka.fi).

Muistutan vielä, että koulutusapurahahakemuksia otetaan vastaan 15.4.2009 saakka, ne voi toimittaa sähköpostitse allekirjoittaneelle tai pj Päivi Salmiselle (elina.laitakari(at)hus.fi tai Paivi.Salminen(at)hus.fi)

Tervetuloa keväiseen Kotkaan!

Ystävällisin terveisin Elina Laitakari, sihteeri