Jäsenkirje 3/2010

Jäsenkirje 3/2010

Hyvä kollega!

Syksy on siinä vaiheessa, että on aika kutsua Sinut Sulamaa-seuran syyskokoukseen. Seuran yleiskokous järjestetään tavan mukaan Operatiivisten päivien yhteydessä – tällä kertaa 25.11.2010 to aamulla klo 9:00 – 10:00. Kokouksen pitopaikkana on Kongressisiipi 2. krs (Kokoustila 209) Messukeskuksessa. Kokouksen esityslista on kirjeen liitteenä.

Syyskokouksen jälkeen jatketaan tieteellisellä ohjelmalla. Aiheena on lasten onkologinen kirurgia. Ohjelma on tämän kirjeen liitteenä ja julkaistu myös Suomen kirurgiyhdistyksen ’Sinisessä kirjassa’ sekä Sulamaaseuran kotisivuilla (www.terveysportti.fi/lastenkirurgiyhdistys). Aikataulutus on hieman muuttunut alkuperäisestä. Parhaille vapaille esitelmille on jälleen jaossa huomattavia summia.

25.11.10 päivän päätteeksi istumme iltaa Ravintola Ainossa omakustanteisesti  (Pohjoisesplanadi 21) klo 19:00 alkaen. Menu-ehdotukset tässä liitteenä illalliselle ilmoittautuneille. Menuvalinta tulee ilmoittaa allekirjoittaneelle 19.11.2010 mennessä.

Sydämellisesti tervetuloa Operatiivisille päiville!

Yst. terv. Heidi Elamo, sihteeri
Sulamaa-seura ry