Jäsenkirje 1/2011

Jäsenkirje 1/2011

Hyvä Suomen Lastenkirurgiyhdistys Sulamaa-seura ry:n jäsen!

Kevät on jo pitkällä ja on aika lähestyä Sinua kevätkokouksen kutsun merkeissä. Kevätkokous järjestetään tänä vuonna Jyväskylässä 5.5 – 6.5.2011 (to – pe). Kokouspaikkana on Jyväskylän ammattikorkeakoulu (Lutakko) Luokkahuone D 405 4 krs (Piippukatu 2). Lounaat nautitaan Ravintola Ideassa (Piippukatu 3). Perille kohteeseen pääsee kävelysiltaa pitkin rautatien yli matkakeskuksesta.

Torstaina 5.6.2011 nautimme illallisen klo 19: 00 alkaen ravintola Vesilinnassa (Ihantolantie 5). Mahdolliset ruoka-aineallergiat  pyydetään ilmoittamaan ilmoittautumisen yhteydessä. Ilmoittautuminen kokoukseen tapahtuu Mia Näpänkankaalle ( puh 040 5366104 tai mia.napankangas@ksshp.fi) 17.4.2011 mennessä. Osallistumismaksu kahden päivän osalta on 125 € ja se sisältää illallisen. Maksu tulee suorittaa Nordean tilille  (Mia Näpänkangas) 104535-832034 myöskin 17.4.2011 mennessä.  Mikäli jäi kysyttävää, niin ota yhteyttä Mia:an.

Majoitus tulee varata itse. Jyväskylässä on varattu kiintiö kahdesta hotellista, joista on kävelymatka Ammattikorkeakoululle (JAMK). Vaihtoehdot ovat Sokos Hotel Alexandra (Hannikaisenkatu 35, puh 020 1234640) 1h huone 83 /98 €, 2h huone 103 / 118 € - varaustunnus Sulamaaseura (varaus on voimassa 18.4 asti). Lisäksi Hotel Scandic Jyväskylä (Vapaudenkatu 73, puh 014 3302217) 1h huone 103 €, 2h huone 123 € - varaustunnus: LAS050511 (varaus on voimassa 6.4 asti).

Suomen Lastenkirurgiyhdistys Sulamaa-seura ry:n vuosikokouksessa to 5.5.2011 klo 12:30 – 13:30 käsitellään sääntömääräiset asiat (Piippukatu 2)

Kevätkokouksen yhteydessä jaetaan jälleen koulutusapurahat seuran jäsenille hakemusten perusteella pääsääntöisesti seuraavassa järjestyksessä:

a) erikoistuvien lastenkirurgien ulkomaiseen koulutukseen
b) erikoistuvien lastenkirurgien osallistumiseen kansainvälisiin kokouksiin
c) valmiiden lastenkirurgien osallistumiseen kansainvälisiin koulutuksiin
d) valmiiden lastenkirurgien osallistumiseen kansainvälisiin kokouksiin
e) tutkimustyön tukemiseen

Etusijalle asetetaan hakija, jolla on oma esitys kokouksessa. Apurahaa saaneen tulee toimittaa kuitit ja matkakertomus seuran sihteerille 1kk:n kuluessa koulutuksesta tai kokouksesta. Apurahaa saaneen tulee varautua pyydettäessä pitämään esitelmä koulutuksen tai kokouksen annista seuran syys- tai kevätkokouksessa. Apuraha-anomukset tulee toimittaa seuran sihteerille viimeistään 3.5.2011 (elamo_h@hotmail.com).

Vapaita esitelmiä on mahdollisuus päästä esittämään kevätkokouksessa 5.5.11 klo 16 – 17 välisenä aikana. Mikäli haluat päästä esiintymään, niin ota yhteyttä seuran sihteeriin.

*Kevätkokouksen kokousohjelma >>
*Vuosikokouksen esityslista >>