Jäsenkirje 3/2011

Jäsenkirje 3/2011

3.11.2011

Hyvä kollega!

Syksy on siinä vaiheessa, että on aika kutsua Sinut Sulamaa-seuran syyskokoukseen. Seuran yleiskokous järjestetään tavan mukaan Operatiivisten päivien yhteydessä – tällä kertaa 24.11.2011 to aamulla klo 8:30 – 9:30. Kokouksen pitopaikkana on Kongressisiipi 2. krs (Kokoustila 209) Messukeskuksessa. Kokouksen esityslista on kirjeen liitteenä.

Syyskokouksen jälkeen jatketaan tieteellisellä ohjelmalla. Aiheena on Sikiöaikainen diagnostiikka ja hoito. Ohjelma on tämän kirjeen liitteenä ja julkaistaan myös Suomen kirurgiyhdistyksen ’Sinisessä kirjassa’ sekä Sulamaaseuran kotisivuilla. Aikataulutus ja luennoitsijat ovat hieman muuttuneet alkuperäisestä. Vapaista esitelmistä parhaat jälleen palkitaan.

24.11.11 päivän päätteeksi istumme iltaa Ravintola Careliassa (Mannerheimintie 56) omakustanteisesti klo 19:00 alkaen. Menu on kaikille sama (Menu II) ja ilmoittautumiset tulee tehdä Mia Näpänkankaalle viimeistään 18.11.11 (SITOVA ILMOITTAUTUMINEN!!!) Mikäli kaipaat erityisruokavaliota niin ota yhteyttä Mia:an (mia.napankangas@fimnet.fi).

Sydämellisesti tervetuloa Operatiivisille päiville!

Yst. terv.
Heidi Elamo