Jäsenkirje 3/2012

Jäsenkirje 3/2012

Hyvä Kollega!

Syksyn edetessä lähestyvät Operatiiviset päivät, jotka ovat 21.-23.11.2012 Messukeskuksessa. Osallistumismaksu on 100€ (21.10. asti, tämän jälkeen 150€). Ohjeet ilmoittautumisesta löytyvät kirurgiyhdistyksen sivuilta (www.kirurgiyhdistys.fi).

Lastenkirurgian oma sessio pidetään torstaina 22.11.2012. Aamu alkaa Sulamaa-seuran syyskokouksella. Tämän jälkeen on Professori Benno Uren luento "Minimally invasive pediatric surgery". Ennen lounasta kuulemme vielä vapaat esitelmät, joita varten abstrakti tulisi toimittaa sihteerille 30.9. mennessä (annaleena.anttila@pshp.fi). Abstrakti tulee tehdä Kirurgiyhdistyksen sivuilla olevien ohjeiden mukaisesti, mikäli haluaa, että se julkaistaan yhdistyksen ”sinisessä kirjassa”. Esitelmän voi pitää suomeksi tai englanniksi, mutta toivottavaa on, että "slidet" olisivat englanniksi. Kolme parasta esitelmää palkitaan 500€:n palkinnolla. Toivottavasti saamme kuulla paljon vapaita esitelmiä!

Iltapäivällä tieteellinen ohjelma jatkuu yhteissymposiumina Suomen neurokirurgiyhdistyksen kanssa aiheesta "Lasten lievät aivovammat – väheksytty kansanterveysongelma?".

Hyvää syksyä!

Annaleena Anttila