Jäsenkirje 3/2015

Suomen Lastenkirurgiyhdistys Sulamaa-seura ry

Jäsenkirje 3/2015

Hyvä Kollega!

Operatiiviset päivät 25.–27.11.2015 Messukeskuksessa lähestyvät. Ilmoittautumisohjeet ja ohjelma löytyvät kirurgiyhdistyksen sivuilla (www.kirurgiyhdistys.fi).

Sulamaa-seuran ohjelma on torstaina 26.11.2015 klo 09:00 – 16:30 Messukeskuksen salissa 206. Aamun aloitamme Sulamaa-seuran syyskokouksella (liitteenä). Tämän jälkeen on vuorossa järjestyksessään kolmas “Finnish Association of Pediatric Surgeons honorary lecture”. Professori Arnold Coran saapuu puhumaan aiheesta ”Therapeutic options for long gap esophageal atresia”. Iltapäivällä Sulamaa seuran omassa tieteellisessä ohjelmassa käsitellään uusia tekniikoita ja hoitoja lastenkirurgiassa. Ohjelma kokonaisuudessaan on liitteenä.

Vapaisiin esitelmiin mahtuu vielä muutama esitys. Abstraktin tai esitelmän otsikon ja pitäjän nimen voi lähettää sähköpostitse seuran sihteerille (maija.jaaskela@ppshp.fi).

Etenkin keskussairaalapaikkakuntien esitelmiä otamme mielellään vastaan. Parhaat esitelmät palkitaan perinteiseen tapaan. Toivottavasti saamme kuulla monta esitelmää!

Torstai-iltana illastamme omakustanteisesti ravintola Nokassa (Kanavaranta 7, 00160 Helsinki, http://www.ravintolanokka.fi/ ) klo19 alkaen. Menu-vaihtoehdot ja tarkemmat tiedot ilmoittautumisohjeineen löytyvät ohessa olevasta liitetiedostosta.

Muistuttelemme vielä seuran omien www-sivujen olemassaolosta. Sivut löytyvät osoitteesta: http://www.lastenkirurgiyhdistys.fi/ ja sieltä löytyvät aiemmat jäsenkirjeet, koulutuskalenteri ja paljon muuta hyödyllistä. Jos jäsenistöllä on asioita tai koulutustapahtumia, jotka olisi hyvä nostaa sivuilla esille, pyydämme informoimaan asiasta seuran sihteeriä (maija.jaaskela@ppshp.fi)

Hyvää syksyä!

Maija Jääskelä