Lastenkirurgipäivät Tampere 7.-8.5.2020 PERUTTU

9.1.2020

Lastenkirurgipäivät on keväältä peruttu.

Ilmoitamme seuraavat kokousajankohdat heti, kun ne selviävät.

Lastenkirurgipäivät 5/2020 Tampereella

Tampereen Lastenkirurgipäivät lähestyvät. Ohessa esite ohjelmasta. Odotamme päiville 50 kirurgia ja 50 hoitajaa. Määrä on rajattu, koska luentosaleihin ei mahdu enempää osallistujia.

Vapaat esitelmät ovat torstaina 7.5. klo 13-14. Niihin toivotaan esityksiä, joita voi lähettää Sulamaa-seuran sihteerille: jani.unkuri@hus.fi

Ilmoittautumisohjeet ovat alla. Jos ilmoittautumisen suhteen ilmenee kysyttävää, niin lähestykää Tays Osaamisen kehittämisyksikkö, koulutuspalvelut@pshp.fi tai soita koulutussuunnittelija Anne Mäenpäälle puh 03 311 66159 tai koulutuskoordinaattori Ninni Viitalalle puh 050 373 3173.

Muihin ohjelmaan liittyviin tms. kysymyksiin liittyen voi ottaa yhteyttä Tuija Lahdes-Vasamaan: tuija.lahdes-vasama@pshp.fi tai Topi Luotoon: topi.luoto@fimnet.fi

Vuosikokouksen yhteydessä jaetaan koulutusapurahat seuran jäsenille hakemusten perusteella pääsääntöisesti seuraavassa järjestyksessä:

1) lastenkirurgiaan erikoistuvien ulkomaiseen koulutukseen
2) lastenkirurgiaan erikoistuvien osallistumiseen kansainvälisiin kokouksiin
3) lastenkirurgien osallistumiseen kansainvälisiin koulutuksiin
4) lastenkirurgien osallistumiseen kansainvälisiin kokouksiin
5) tutkimustyön tukemiseen

Apurahaa saaneen tulee toimittaa kuitit ja matkakertomus seuran sihteerille kuukauden kuluessa koulutuksesta tai kokouksesta. Apurahaa saaneen tulee myös varautua pyydettäessä pitämään esitelmä koulutuksen tai kokouksen annista seuran kokouksessa. Apuraha-anomukset tulee toimittaa seuran sihteerille viimeistään 30.4.2020 (jani.unkuri@hus.fi). Anomuksessa tulisi mainita matkan kohde, ajankohta ja tieto mahdollisesta omasta esityksestä.

Jäsenhakemuksen voi laittaa 30.4.2020 mennessä seuran sihteerille.

Terveisin Jani Unkuri, Sulamaa-seuran sihteeri