Jäsenkirje 24.3.2022

5.4.2022

Hyvät Suomen lastenkirurgiyhdistys Sulamaa seuran jäsenet,

Tervetuloa seuran kevätkoulutukseen 12.-13.5.2022 ja Sulamaa seuran vuosikokoukseen pe 13.5.2022 klo 8.30-9.30 Porin Yyteriin! Koulutuksen ohjelma ja vuosikokouksen esityslista löytyvät liitteistä.

Koulutukseen ilmoittautumiset tulee tehdä 26.4.2022 mennessä osoitteeseen sari.malmi@satasairaala.fi ja maksamalla osallistumismaksu 150€ tilille Nordea FI16 1146 3001 1392 83 . Liitä ilmoittautumiseen tieto mahdollisista allergioista, osallistutko illalliselle (sisältyy osallistumismaksuun) ja toivotko liha-, kala- vai vegaanimenun.

Hotellivarauksen Yyteri Virkistyshotelliin voi tehdä Myynti@virkistyshotelli.fi tai puh: 02 685300. Yhden hengen huoneen hinta 120 e ja kahden hengen huoneessa yöpyminen 68€/henkilö. Varaustunnus huonekiintiölle ”Sulamaa” on voimassa 13.4.2022 asti. Kerro varaustunnus varausta tehdessäsi. Myöhemminkin voi kysyä onko huoneita vapaana, mutta kiintiö vapautuu myös muille varattavaksi.

Lisätiedustelut ohjelmaan liittyen ja vapaiden esitelmien abstraktit voi lähettää yhdistyksen sihteeri Susanna Heiskaselle (susanna.heiskanen@tyks.fi) - kiireellisissä asioissa tavoitat nopeimmin viestillä (sms/WhatsApp 0405112722). Lisäksi vuosikokouksessa käsiteltävät jäsen- ja apurahahakemukset tulee toimittaa sähköpostitse sihteerille 6.5. mennessä.

Sulamaa seuran hallituksen puolesta,

Liisi Ripatti