Jäsenkirjeet 2022

25.11.2022

1/2022

Hyvät Suomen lastenkirurgiyhdistys Sulamaa seuran jäsenet,

Tervetuloa seuran kevätkoulutukseen 12.-13.5.2022 ja Sulamaa seuran vuosikokoukseen pe 13.5.2022 klo 8.30-9.30 Porin Yyteriin! Koulutuksen ohjelma ja vuosikokouksen esityslista löytyvät liitteistä.

Koulutukseen ilmoittautumiset tulee tehdä 26.4.2022 mennessä osoitteeseen sari.malmi@satasairaala.fi ja maksamalla osallistumismaksu 150€ tilille Nordea FI16 1146 3001 1392 83 . Liitä ilmoittautumiseen tieto mahdollisista allergioista, osallistutko illalliselle (sisältyy osallistumismaksuun) ja toivotko liha-, kala- vai vegaanimenun.

Hotellivarauksen Yyteri Virkistyshotelliin voi tehdä Myynti@virkistyshotelli.fi tai puh: 02 685300. Yhden hengen huoneen hinta 120 e ja kahden hengen huoneessa yöpyminen 68€/henkilö. Varaustunnus huonekiintiölle ”Sulamaa” on voimassa 13.4.2022 asti. Kerro varaustunnus varausta tehdessäsi. Myöhemminkin voi kysyä onko huoneita vapaana, mutta kiintiö vapautuu myös muille varattavaksi.

Lisätiedustelut ohjelmaan liittyen ja vapaiden esitelmien abstraktit voi lähettää yhdistyksen sihteeri Susanna Heiskaselle (susanna.heiskanen@tyks.fi) - kiireellisissä asioissa tavoitat nopeimmin viestillä (sms/WhatsApp 0405112722). Lisäksi vuosikokouksessa käsiteltävät jäsen- ja apurahahakemukset tulee toimittaa sähköpostitse sihteerille 6.5. mennessä.

2/2022

Hyvät Sulamaa seuran jäsenet,

Muistuttelisin vielä, että nyt kannattaa tehdä hotellivaraus Yyterin Virkistyshotelliin (Myynti@virkistyshotelli.fi tai puh: 02685300) 12-13.5.2022 pidettävän kevätkoulutuksen ajalle, koska Sulamaan huonekiintiö raukeaa 13.4.2022.

Suosittelen, että otatte uimapuvun matkaan mukaan, koska olemme varanneet seuran jäsenten käyttöön saunatilan torstai-illaksi. Muuten vapaa ohjelma torstaina, ennen illallista on omakustanteista. Vaihtoehtoja vapaa-ajanviettoon Yyterissä löytyy tästä osoitteesta https://virkistyshotelli.fi/koe-nae/

Koulutus ja seuran kokous järjestetään Virkistyshotellin Valkama nimisessä tilassa.

Linkki paikallisbussin aikatauluun Porin matkakeskuksesta hotellille (linja-autot ja junat saapuvat matkakeskukseen) on tässä

ja linkki lennoista Hki-Pori-Hki https://www.karhu.aero/pages/schedule

Terveisin,

3/2022

Hyvät Sulamaa seuran jäsenet,

Seuran kevätkokous lähestyy ja muistuttelen vielä ilmoittaumisesta.

Eli seuran kevätkoulutus 12. -13.5.2022 ja seuran vuosikokous pe 13.5.2022. Koulutuksen ohjelma sekä vuosikokouksen esityslista löytyvät aiemmista jäsenkirjeistä.

Viimeinen ilmoittautumispäivä on TÄNÄÄN 26.4.2022. Eli ilmoittaudu osoitteeseen sari.malmi@satasairaala.fi ja maksa samalla osallistumismaksu 150€ seuran tilille Nordea FI16 1146 3001 1392 83 . Liitä ilmoittautumiseen tieto mahdollisista allergioista, osallistutko illalliselle (sisältyy osallistumismaksuun) ja toivotko liha-, kala- vai vegaanimenun.

Hotellivarauksen Yyteri Virkistyshotelliin voi tehdä Myynti@virkistyshotelli.fi tai puh: 02 685300. Yhden hengen huoneen hinta 120 e ja kahden hengen huoneessa yöpyminen 68€/henkilö. Seuran järjestämä kiintiö on vapautunut myös muille varattavaksi, mutta huoneita voi vielä tiedustella.

Vapaiden esitelmien abstrakteja voi vielä lähettää 6.5.2022 mennessä yhdistyksen sihteerille (susanna.heiskanen@tyks.fi). Samoin vuosikokouksessa käsiteltävät jäsen- ja apurahahakemukset tulee toimittaa sähköpostitse sihteerille 6.5.2022 mennessä.

Susanna Heiskanen

Hyvät Suomen lastenkirurgiyhdistys Sulamaa seuran jäsenet,

Tervetuloa seuran syyskokoukseen 24.11.2022 klo 15:20-16:20, joka järjestetään Operatiivisten päivien yhteydessä Helsingin messukeskuksessa. Syyskokousta edeltävästi aamupäivälle on järjestetty ohjelmaa yhteistyössä Suomen Käsikirurgiyhdistyksen kanssa klo 09:00-11:30 aiheesta ”Lasten synnynnäiset yläraajaongelmat”. Iltapäivällä ohjelma jatkuu yhteistyössä Suomen Lastenortopedisen yhdistyksen kanssa klo 12:30-15:00 aiheesta ”Lasten tavalliset yläraajamurtumat”.

Ohjelma järjestetään salissa 103B, 1.krs. Koulutuksen ohjelma ja syyskokouksen esityslista löytyvät liitteistä.

Koulutukseen ilmoittaudutaan Suomen kirurgiyhdistyksen kautta osoitteessa https://www.kirurgiyhdistys.fi/operatiiviset-paivat/.

Torstaille on varattu Sulamaa seuran jäsenille mahdollisuus osallistua omakustanteisesti illalliselle klo 19:00 Katajanokan Kasinon Pilotti -kabinetissa. Menuvaihtoehdot kirjeen lopussa. Ilmoittautumiset menuvaihtoehtoineen Janne Suomiselle 16.11. mennessä, mailto:janne.suominen@hus.fi

Lisätiedustelut ohjelmaan liittyen voi lähettää yhdistyksen sihteeri Susanna Heiskaselle (susanna.heiskanen@tyks.fi) . Lisäksi vuosikokouksessa käsiteltävät jäsen- ja apurahahakemukset tulee toimittaa sähköpostitse sihteerille 20.11.2022 mennessä.